تست باز بودن چاکرا‌های بدن (تست فعال بودن هفت چاکرای بدن)

تست باز بودن چاکرا‌های بدن
4.5
(26)

چاکرا‌ها به مراکز انرژی در بدن گفته می‌شوند که در کالبد غیر فیزیکی فرد قرار دارند. چاکرا‌ها از طریق غدد درون ریز و سیستم عصبی موجود در بدن فرد بر جسم او اثر می‌گذارند و به صورت مرتب در حال چرخش هستند. مهم‌ترین وظیفه چاکرا‌ها کنترل و تقویت و همچنین کنترل شرایط کار کردن کالبد جسمی است. به دلیل کنترلی که به کمک چاکرا بر روی غدد درون ریز صورت می‌گیرد، می‌توان بسیاری از بیماری‌ها را کنترل کرد. علاوه بر آن با بررسی باز یا بسته بودن آن‌ها می‌توان از وضعیت کارکرد آن‌ها مطلع شد. در ادامه به بررسی و تست باز بودن چاکرا‌های بدن می‌پردازیم.

تست چاکرا‌ شناسی

این تست‌ها در بسیاری از افراد انجام شده و نتایج درستی را نشان می‌دهند. پس از انجام تست چاکرا متوجه می‌شوید که چاکراهای شما در چه سطحی قرار دارند و آیا نیاز به ایجاد تغییر در سبک زندگی وجود دارد یا خیر. در ادامه به بررسی تست هفت چاکرا و در واقع تست کلی چاکراها می‌پردازیم.

  • چاکرای اول

برای تست چاکرا‌های فعال ابتدا به چاکرای اول می‌پردازیم که به آن تست چاکرای ریشه هم می گویند. چاکرای ریشه، یا مولادهارا را اولین قسمت جریان انرژی می‌نامند که در فاصله میان مقعد و دستگاه جنسی قرار دارد. اگر حالت‌هایی مانند احساس خوشحالی، ذوق زدگی، خندیدن از ته دل، انگیزه برای ادامه زندگی و … ندارید حتماً این چاکرا در بدن شما بسته است. بسته بودن این چاکرا می‌تواند بیماری‌هایی مانند کم خونی، یبوست، مشکلات ستون فقرات، ضعیف شدن دندان‌ها و استخوان‌ها و … برای فرد به همراه داشته باشد. پیشنهاد می شود مقاله انواع یوگا رو مطالعه کنید.

تست هفت چاکرا

  • چاکرای دوم

چاکرای دوم ، یا سوادهیستانا! این چاکرا را که در قسمت پایینی ناف قرار دارد،و آنرا به عنوان چاکرای جنسی می‌شناسند و خاجی نام دارد. مواردی همچون غلبه بر شهوت‌های جنسی در این بخش اتفاق می‌افتد. معمولاً افرادی که احساس می‌کنند برای خوشحالی و سر زندگی به مصرف مواد مخدر یا مشروبات الکلی احتیاج دارند، و همچنین افرادی که نمی‌توانند رابطه درستی با جنس مخالف داشته باشند در ا‌ین چاکرا دچار مشکل شده‌اند. این افراد عزت نفس ندارند، دارای مشکلات مختلفی در برقراری رابطه جنسی هستند و اسید معده آن‌ها بالاست. همچنین این افراد ممکن است درگیر روابط جنسی به صورت افراطی شده و هیچ چیزی آن‌ها را راضی نمی کند.پیشنهاد می شود مقاله چاکرا درمانی را مطالعه کنید.

  • چاکرای سوم

مانیپورا ، یا چاکرای سوم که به نام شبکه خورشیدی شناخته می‌شود به اعتماد به نفس فرد و میزان علاقه او نسبت به خودش مربوط می‌شود. این چاکرا 4 انگشت بالاتر از ناف قرار دارد. تست باز بودن چاکرا با بررسی ویژگی‌های جسمی و روحی فرد صورت می‌گیرد. . افرادی که همواره در حال کنترل خود و دیگران هستند، افراد همیشه ناراضی، افرادی که به سختی می‌توانند مسائل را فراموش و ر‌ها کنند، به سرعت ناراحت می‌ شوند، ناامید هستند و در مقابل بروز مشکلات به سرعت اعصاب خود را از دست می‌دهند، با بسته بودن این چاکرا مواجه هستند. مشکلات جسمی مختلفی که بسته بودن این چاکرا برای شما به وجود می‌آورد شامل درد در قسمت شکم، دستگاه گوارش، معده، سیستم عصبی و … است. پیشنهاد می شود مقاله حالت آلفا را مطالعه کنید.

تست چاکرا‌های فعال

  • چاکرای چهارم

آناهاتا یا قلب همان قسمتی است که به شما یاد می‌دهد، دیگران را دوست داشته و به آن‌ها محبت کنید. این چاکرا به چاکرای عشق و بیداری معروف است و در وسط جناق سینه قرار گرفته است. برای بررسی متعادل بودن این چاکرا باید به شرایط مختلفی در بدن خود توجه داشته باشید. گاهی اوقات افراد پس از محبت کردن به دیگران منتظر دریافت پاسخ از طرف آن‌ها هستند، همچنین از محبت کردن به دیگران ترس و واهمه دارند و یا مشکلاتی در عاشق شدن دارند، با بسته بودن این چاکرا مواجه هستند. احساس گرفتگی در قلب، قفسه سینه، کتف‌ها و … نشان‌دهنده بسته بودن این چاکرا است. پیشنهاد می شود مقاله مت یوگا چیست را مطالعه کنید.

  • چاکرای پنجم

ویشودا، این چاکرا که به چاکرای گلو شناخته می‌شود در محل گودی گلو قرار دارد و در ارتباط با برقراری ارتباط و هنر بیان خویشتن است. از مشکلات جسمی که با بسته بودن این چاکرا برای فرد به وجود می‌آید می‌توان به مشکل و درد در گردن، گلو، گوش و … اشاره کرد. افرادی که نتوانند احساس واقعی خود را با کلام بیان کنند، از کلمات و جملات رکیک استفاده می‌کنند، هنگام عصبانیت داد می‌زنند، دروغ می‌گویند و برای جلب توجه دیگران به صورت مداوم در حال صحبت هستند، با بسته بودن این چاکرا روبرو هستند. پیشنهاد می شود مقاله درمان سیاتیک با یوگا را مطالعه کنید.

  • چاکرای ششم

به چاکرای ششم چاکرای فرمان و چشم سوم نیز گفته می‌شود که بین دو ابرو و کمی بالاتر قرار دارد. باز کردن این چاکرا به افزایش بصیرت فرد کمک می‌کند. برخی از افراد با باز کردن این چاکرا به اسراری از عالم درون و بیرون دست پیدا می‌کنند. تست فعال بودن چاکرا در این قسمت نیز با بررسی مشکلاتی که در زندگی فرد وجود دارد انجام می‌شود. مشکلات چشمی که با بسته بودن این چاکرا برای فرد پیش می‌آید شامل درد یا بروز مشکلات در صورت، چشم، گوش، بینی، مخچه، سینوس و … هستند. داشتن احساس شدید تنهایی، درک نکردن موضوعات غیرمنطقی، فرار از اندیشه‌های معنوی، نداشتن احساس راهنمایی در زندگی و … از مشکلاتی است که نشان‌دهنده بسته بودن این چاکرا در بدن است.

پیشنهاد می شود مقاله فعال سازی چاکراهای بدن را مطالعه کنید.

تست چاکرا‌های بدن

  • چاکرای هفتم

چاکرای ساهاسرارا ، همان چاکرای هفتم به فرد کمک می‌کند تا با انرژی الهی ارتباط برقرار کند. این چاکرا دقیقاً در فرق سر قرار دارد و به آن چاکرای تاجی نیز گفته می‌شود. داشتن احساس جدایی، داشتن احساس تفاوت و یکی نبودن با سایر انسان‌ها، احساس بیهوده داشتن نسبت به زندگی، ترس از مرگ و … نشان‌دهنده بسته بودن این چاکرا هستند. همچنین این افراد علاقه‌ای به راز و نیاز ندارند و برای جلوگیری از پیری و مرگ به انجام فعالیت‌های جسمی شدید می‌پردازند. پیشنهاد می شود مقاله مثبت اندیشی را مطالعه کنید.

سخن آخر

همان‌طور که گفته شد در بدن هفت چاکرای مهم قرار دارد که بسته بودن هرکدام از آن‌ها می‌تواند باعث بروز مشکلات جسمی و روحی شود. بروز بسیاری از بیماری‌ها در جسم فرد به دلیل بسته بودن این چاکرا است. بهتر است ابتدا به آشنایی کامل با آن‌ها تست چاکرا‌های بدن و تست باز بودن چاکرا‌های بدن پرداخته و در صورت بسته بودن هر کدام برای باز کردن آن اقدام نمایید. تست فعال بودن چاکرا‌های بدن را می‌توانید به صورت آنلاین نیز با پاسخ دادن به سؤالات مختلف انجام دهید.

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 26

One thought on “تست باز بودن چاکرا‌های بدن (تست فعال بودن هفت چاکرای بدن)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گفتگو در واتساپ
1
Scan the code
سلام👋
وقت بخیر
چطور می توانم کمک کنم؟