بهترین کلاس یوگا در تهران (7 مرکز و باشگاه یوگا در تهران)

بهترین کلاس یوگا در تهران
4.3
(9)

بهترین کلاس یوگا در تهران کدام است؟ یوگا ازجمله ورزش‌های بسیار پرطرفدار برای افزایش میزان تمرکز و عضلات بدن است که افراد در هر سنی به سادگی و بدون تجهیزات خاصی می‌توانند آن را انجام دهند. اگر قصد دارید به صورت حرفه‌ای یوگا کار کنید و تأثیر مثبت آن را بر بدن خود ببینید، حتماً باید به مراکز معتبر مراجعه و زیر نظر مربیان باتجربه ورزش کنید. اگر در تهران ساکن هستید با ما همراه باشید تا تعدادی از بهترین و معتبرترین مراکز آموزش یوگا در تهران و البته خانه یوگا تهران را به شما معرفی کنیم.

بهترین کلاس‌ های یوگا در تهران

باشگاه‌ها و مراکز مختلفی در زمینه ورزش یوگا فعالیت می‌کنند که برخی از آن‌ها با توجه به تجربه مربی و نوع برگزاری کلاس‌ها در دسته بهترین باشگاه‌ها قرار می‌گیرند. در ادامه تعدادی از آن‌ها معرفی شده‌اند.


بهترین کلاس یوگا در شمال تهران

زی یوگا، کلاس یوگا در شمال تهران

یکی از بهترین و معتبرترین کانون یوگا تهران و همچنین کلاس‌های یوگا در تهران، موسسه زی یوگا است. این مرکز با ارائه خدمات عالی و استفاده از امکانات و تجهیزات موردنیاز به شما در انجام درست و اصولی تمرینات یوگا کمک می‌کند.

مربیان این مجموعه از تجربه و تخصص بسیار بالایی برخوردار هستند و شما می‌توانید با توجه به نیاز و یا بیماری‌های خاص خود، مناسب‌ترین تمرینات و ورزش‌ها را انجام دهید.

زی یوگا در آدرس تهران، خیابان جردن قرار گرفته و از طریق شماره تماس 02191691222 و 09135777797 با آن‌ها در ارتباط باشید. متد تدریس شده در کلاس‌های زی یوگا بر اساس دانش روز، جدیدترین تحقیقات علمی و تجربه شخصی خانم زینب گودرزی مربی یوگا این مجموعه است.

 جردن، کوی آناهیتا، پلاک 2، برج امین، طبقه هفتم

کلاس‌ های کانون یوگا

انجمن یوگا تهران و کلاس یوگا در مرکز تهران و یکی از مراکز بسیار معتبر با اساتید بسیار باتجربه است که از تجهیزات بسیار به روز و مناسب نیز استفاده می‌کنند. کانون یوگا دارای مجوز رسمی از سازمان تربیت بدنی است و به سرپرستی آقای مسعود مهدوی راه اندازی شده است. در این مرکز علاوه بر انجام ورزش‌های اصولی برای تقویت بدن، به پرورش ذهن نیز پرداخته شده که باعث افزایش میزان تمرکز و توجه افراد می‌شود.

کلاس‌های این مجموعه به صورت ترمی در سطح‌های مختلف پایه تا پیشرفته برگزار می‌شود. ترم‌ها به صورت دو ماهه و در طی هشت جلسه یک ساعت و نیمی برگزار می‌شوند. تنها شعبه این مرکز در آدرس خیابان شریعتی، خیابان ظفر (دستگردی)، خیابان گوی آبادی، نبش پیوندی واقع شده است. برای ارتباط با آن‌ها می‌توانید از شماره تماس 02122256485 استفاده کنید.

  آموزش یوگا کودکان + مضرات و فواید یوگا برای بچه ها

کلاس یوگا در مرکز تهران

آموزشگاه نوا، باشگاه یوگا در تهران

یکی از باشگاه‌های بسیار معتبر و مجهز در تهران که میزان بالایی از رضایت کاربران را به همراه دارد، آموزشگاه نوا است. تعدادی از بهترین و باتجربه‌ترین مربیان یوگا به صورت کاملاً علمی در این مجموعه فعالیت می‌کنند. شعار این آموزشگاه حفظ اصالت یوگا بدون هرگونه دخل و تصرف در آن است.

تمام آموزش‌ها و تعالیمی که در این مجموعه انجام می‌شود، بر اساس فرهنگ ایرانی اسلامی است. این مرکز در آدرس یوسف آباد، خیابان اسد آبادی خیابان ۳۰ (کاویان) پلاک ۱ واقع شده است. در صورت نیاز به تماس با کارشناسان این مجموعه می‌توانید از شماره تماس ۸۸۷۲۷۲۹۳ استفاده نمایید.

یوگا حرکات متفاوتی دارد آساناهای یکی از حرکات یوگا است برای اطلاعات بیشتر در مورد این حرکت به شما پیشنهاد می کنیم مقاله آساناهای یوگا را مطالعه کنید.

  مت یوگا چیست؟ راهنمای خرید زیرانداز و مت یوگای مناسب

مؤسسه عطر مهر

بهترین کلاس یوگا در تهران که به صورت کاملاً اختصاصی در زمینه یوگا فعالیت می‌کند، مؤسسه عطر مهر است. این مؤسسه در سال 1392 و با مجوز رسمی از اداره تربیت بدنی شروع به کار کرده است. استفاده از اساتید بسیار باتجربه و متخصص باعث شده تا کلاس‌های این مؤسسه مورد استقبال تعداد زیادی از افراد واقع شود.

محیطی بسیار آرام و کاملاً مناسب برای انجام تمرینات یوگا در نظر گرفته شده است. مؤسسه عطر مهر در خیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه پارک وی، نرسیده به باغ فردوس، کوچه عارف نسب واقع شده است. شماره تماس این مجموعه نیز 3-22709682 است که از طریق آن می‌توانید با بخش پشتیبانی تماس گرفته و اطلاعات لازم را در خصوص برگزاری کلاس‌ها دریافت کنید.

اگر می خواهید حرکت کلاغ در یوگا را یاد بگیرید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله مربوطه را مطالعه کنید.

مرکز یوگا سینا

این مرکز به سرپرستی سینا صمیمی در سال 94 و با کمک جمعی از مربیان و اساتید باتجربه در این حوزه آغاز به کار کرده است. کلاس‌های یوگا این مجموعه در تهران و کرج و در بخش‌های مختلف یاما، نیاما، آسانا، پرانایاما و … برگزار می‌شوند. همچنین دوره‌های آموزش یوگای کودکان و یوگای بارداری نیز برگزار می‌شود.

مرکز یوگا سینا در گوهردشت کرج و همچنین شهرک اکباتان و ستارخان تهران شعبه دارد. از طریق شماره تماس 02634219500 می‌توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

باشگاه یوگا وحدت، بهترین کلاس یوگا در تهران

باشگاه وحدت از دیگر کلاس‌های بسیار عالی و باکیفیت یوگا است که تنها یک شعبه در تهران دارد. آدرس این مجموعه در شهرک غرب، بلوار فرحزادی، اواخر بلوار دادمان، کنار گذر شمالی پل یادگار امام، کوچه 2، پلاک 23 واقع شده و از طریق شماره تماس 02188080853 می‌توانید با مدیران مجموعه در تماس باشید.

دوره‌های مختلف یوگا برای آقایان و بانوان در این مجموعه برگزار می‌شود. اساتید بسیار باتجربه و متخصص و محیطی بسیار آرام و دلنشین برای انجام درست و اصولی تمرینات فراهم شده است.

اگر شما هم علاقه مند به یوگا هستید و می خواهید در مورد ذهن آگاهی اطلاعات کسب کنید به شما پیشنهاد می کنم مقاله ذهن آگاهی چیست را مطالعه کنید.

مراکز آموزش یوگا در تهران

  اریال یوگا چیست؟ + 20 تا از فواید ورزش اریال یوگا با پارچه

مؤسسه یوگای رمانه

یکی دیگر از مراکز یوگای معتبر در تهران، مؤسسه یوگای رمانه است که در تهران، محله سهروردی، باغ صبا، بزرگراه آیت الله مدرس، خیابان مفتح شمالی بین خیابان مطهری و میدان هفت تیر کوچه عارف پلاک 18 واحد 3 واقع شده است. مربیان این مجموعه دارای مدرک مربیگری کامل معتبر از فدراسیون ورزش‌های همگانی هستند. همچنین دوره‌های پایه تا پیشرفته یوگا و مدیتیشن برای خانم‌ها و آقایان برگزار می‌شود.

سخن آخر

یوگا از ورزش‌های بسیار مفید و جذاب است که باعث افزایش میزان تمرکز در افراد می‌شود و هرگونه تنش و اضطرابی را از شما دور می‌کند. اما انتخاب محیط مناسب و استفاده از تجربه و تخصص اساتید این حوزه بسیار مهم بوده و در نحوه انجام درست و اصولی این ورزش به شما کمک می‌کند. به همین دلیل تعدادی از معتبرترین و بهترین کلاس یوگا در تهران به شما معرفی شد تا در صورت نیاز به آن‌ها مراجعه کنید.

 

ترجیح میدی یوگا رو حضوری انجام بدی یا آنلاین (آموزش‌های ویدیویی)؟

دوره‌های حضوری یوگا   دوره‌های آنلاین یوگا

 

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 9

One thought on “بهترین کلاس یوگا در تهران (7 مرکز و باشگاه یوگا در تهران)

  1. آواتار
    مظفر فرزین میگوید:

    سلام
    آیا شما کلاس یوگا برای آقایان طرف صبح دارید؟ اگر نه میتونید جایی رو معرفی کنید

  2. آواتار
    طلا میگوید:

    مطمئنم حتی برای یکبار که عمیق تجربه بشه ، خودتون دیگه همیشه دنبالش خواهید بود
    سبز باشید🙏🏻ناماسته

  3. آواتار
    زهرا حاجیلو میگوید:

    سلام
    با تشکر از سایت مفید و خوبتون.
    سوال من این بود که اگر یوگا رو برای مدت کوتاهی دنبال کنیم هم تاثیر اون رو خواهیم دید؟ یا اینکه باید بطور مداوم با یوگا همراه بود؟

    • آواتار
      زی یوگا میگوید:

      درود بیکران، امید که خوب باشید. حتی یک جلسه کلاس اصولی یوگا حسی متفاوت در شما ایجاد می‌کنه. ولی اگر بخواهید از “معجزات” یوگا بهره ببرید باید یوگا رو به طور مستمر زندگی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گفتگو در واتساپ
1
Scan the code
سلام👋
وقت بخیر
چطور می توانم کمک کنم؟