بهترين اپليکيشن آموزش يوگا + معرفي اپليکيشن براي يوگا در خانه

بهترین اپلیکیشن های آموزش یوگا
4.7
(3)

راي رسيدن به آرامش جسم و ذهن، يکي از بهترين ورزشها، تمرينات يوگا است که هم انعطافپذيري بدن را افزايش ميدهد و از لحاظ فيزيکي شما را قويتر ميکند و هم با اثر بخشي بر روي ذهن و روح، باعث کاهش استرس و آرام شدن شما ميشود. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادي هستيد که علاقهمند به اين ورزش باستاني بوده، اما به دليل مشغله کاري نميتوانيد در کلاسهاي يوگا ثبت نام کنيد يا زماني براي رفتن به اين کلاسها را نداريد و ميخواهيد در منزل اين ورزش را انجام دهيد، به شما پيشنهاد ميکنيم؛

از انواع اپليکيشن يوگا استفاده نماييد که قابليت نصب بر روي تمام گوشيها با فرمت اندرويد، آيفون و … دارا هستند. براي آشنايي بيشتر با امکانات نرمافزارهاي آموزشي يوگا، در ادامه اين مطلب از زي يوگا همراه ما باشيد تا بهترين برنامه يوگا را به شما معرفي کنيم تا در منزل از آن استفاده نماييد.

اپلیکیشن های آموزش یوگا

هر کجا که هستید، می‌توانید با نصب اپلیکیشن‌های موبایلی یوگا، این ورزش را به صورت حرفه‌ای و تنها با استفاده از گوشی موبایل انجام دهید. در ادامه بعضی از بهترین برنامه‌های موبایلی یوگا را به شما معرفی خواهیم کرد.

این برنامه‌ها بر روی گوشی‌های اندورویدی و ios قابل نصب هستند.اپليشن glo براي آموزش يوگا

اپلیکیشن Glo

اپلیکیشن Glo با داشتن 3700 برنامه تمرینی یوگا، یکی از بهترین برنامه‌ها برای آموزش و انجام حرکات اين ورزش در خانه(اپلیکیشن یوگا در خانه) و یا هر جای دیگر است. برنامه‌های تمرینی این اپلیکیشن توسط 50 مربی حرفه‌ای یوگا برای سطوح مختلف مبتدی، متوسط و پیشرفته تنظیم شده‌اند. شما می‌توانید همراه با مربي هوشمند برنامه، طرز تصحیح انجام حرکات را آموزش ببینید و به همراه آن،‌ انجام دهید. اگر به دنبال بهترين برنامه يوگا هستيد، حتماً اپليکيشن Glo را بر روي گوشي همراه خود نصب کنيد؛ چراکه اين برنامه داراي زمانبندي انعطافپذيري است و شما ميتوانيد حرکات کششي کوتاه يوگا را در مدت زماني بسيار کمي مثلاً در حدود چند دقيقه، انجام دهيد.

  اصطلاحات یوگا + 15 اصطلاح که قبل از شروع یوگا باید بدانید

 

اپلیکیشن Keep

دیگر اپلیکیشن تمرین یوگا در موبایل، برنامه keep است که به عنوان بهترين اپليکيشن يوگا در خانه رايگان شناخته شده و از ويژگيها و امکانات بسيار خوبي برخوردار است تا شما بتوانيد از طريق آن حرکات يوگا را انجام دهيد. این برنامه به صورت اختصاصی به آموزش یوگا در سطوح و درجه سختی‌های مختلف می‌پردازد. برنامه‌های تمرینی keep بین 16 تا 25 دقیقه متغیر هستند.

مي‌توان در اين برنامه با ساخت پروفایل اختصاصی، وضعیت بدن را در طول دوره‌های مختلف و با نمودار، بررسی كرد.

پیشنهاد می شود مقاله حرکات یوگا برای شکم و پهلو را مطالعه کنید.اپلیکیشن آموزش یوگا Daily Yoga

اپلیکیشن Pocket Yoga

اگر در يوگا مبتدی هستید، اپلیکیشن Pocket Yoga پیشنهاد خوبی برای شماست. این اپلیکیشن ورزشي، مدل‌های مختلف این ورزش را آموزش و به کاربر، برنامه تمرینی اختصاصی مي‌دهد. در این برنامه می‌توانید از پنج دقیقه تا یک ساعت، با مربی مجازی خود، یوگا تمرین کنید.

Pocket Yoga بر روی گوشی‌های اندرویدی و ios قابل نصب است و قابلیت استفاده آفلاین را نیز دارد.

جالب است بدانيد؛ در محيط Apple Watch، اپليکيشن Pocket Yoga عملکرد بسيار خوبي دارد و زماني که شما در حال تمرين بر روي گوشي آيفون خود هستيد، ميتوانيد از طريق آن، به طور مستقيم اطلاعات اضافي را بر روي مچ دست خود بياوريد و مواردي مثل زمان باقيمانده، ميزان کالري سوزانده شده، وضعيت فعلي و ضربان قلب را مشاهده کنيد.

پیشنهاد می شود مقاله یوگا تراپی چیست را مطالعه کنید.

در خصوص معرفي بهترين اپليکيشن هاي آيفون، نرمافزار Pocket Yoga به عنوان يکي از سادهترين برنامه ها براي کاربراني محسوب ميشود که ميخواهند ورزش يوگا را از ابتدا و به صورت مرحله به مرحله ياد بگيرند. از جمله امکانات بارز برنامه Pocket Yoga ميتوان به موارد زير اشاره نمود:

  • اين اپليکيشن براي انجام راحتتر حرکات داراي راهنماي صوتي و تصويري است.
  • امکان انتخاب ميزان سختي و مدت زمان جلسات تمريني هر کدام از حرکات يوگا براي کاربر وجود دارد.
  • اين برنامه توانسته بيش از 350 تصوير از ژستهاي مختلف يوگا را به صورت صحيح و درست به مخاطبان نشان دهد.
  • در اين اپليکيشن فرهنگ نامه لغات مربوط به حرکات يوگا براي کاربر طراحي شده تا او با توضيح و مزاياي حرکات يوگا بيشتر آشنا شود.
  • شما ميتوانيد از طريق AirPlay تمرينات يوگا را در Apple TV انجام دهيد.

 

تپلیکیشن حرفه ای یوگا

اپلیکیشن Daily Yoga

اگر به دنبال بهترين اپليکيشن يوگا ميگرديد، خوب است بدانيد که در برنامه Daily Yoga برنامههاي اختصاصي روزانه يوگا براي کاربران در نظر گرفته شده که به شما توانايي رسيدن به اهداف روزانه را ميدهند. اين کلاس از سطح مبتدي تا پيشرفته تنظيم شده و طراحي آن به صورتي است که هنرجو ميتواند در مدت زمان 2 هفته يا 15 روز به سطح بعدي يوگا برود.

در اين اپليکيشن، تمرينات سخت يوگا مثل انعطاف پا يا 180 درجه زدن و ايستان روي شانه با روشي ساده و آسان توضيح داده شده تا هنرجويان بتوانند از طريق آن به راحتي اين حرکات را در منزل تمرين کنند و آموزش ببينند. برنامه Daily Yoga به گونه اي طراحي شده تا هنگامي که کاربر به هدفي دست پيدا ميکند، به او امتياز و پاداش دهد تا انگيزه بيشتري براي انجام تمرينات داشته باشد و در نهايت عملکرد بهتري را از خود نشان دهد.

برنامه Daily Yoga از آن دسته برنامه‌‌هايي است که حتی مربی‌های یوگا نيز آن را نصب می‌كنند! در این برنامه، در مجموع 200 برنامه تمرینی برای یوگا، مدیتیشن و پیلاتس در کنار هم برای استفاده ورزشکاران قرار گرفته شده است.

یکی از ویژگی‌ های مثبت Daily Yoga، تذکر و آموزش نکات ایمنی یوگا در کنار برنامه‌های تمرینی است.

پیشنهاد می شود مقاله دیگر ما درباره یوگا چیست را بخوانید.

در خصوص نقاط قوت و ضعف برنامه Daily Yoga ميتوان به موارد زير اشاره نمود:

  • هر ماه محتواي جديد به اين اپليکيشن اضافه ميشود تا مطالب به روز در اختيار کاربران قرار گيرد.
  • برنامه هاي سفارشي يوگا به صورت روزانه در اين برنامه وجود دارند تا هميشه در دسترس مخاطبان باشد.
  • اين اپليکيشن شامل تمرينات و حرکات سخت و پيچيده يوگا با تصاويري آسان است که فهم راحتي دارد.
  • تنها نقطه ضعف اين برنامه قيمت بالاي آن بوده و ممکن است کيفيت بالاي تصاوير آن سرعت گوشي تلفن همراه شما را کاهش دهد.
  یوگای صورت چیست؟ همه چيز درباره یوگا صورت و تمرينات آن

 

اپلیکیشن Simply Yoga

اگر شما فردي مبتدي هستيد و تازه شروع به انجام تمرينات يوگا کردهايد، با اين وجود، ميخواهيد يک جلسه تمريني فشرده داشته باشيد تا بتوانيد به زودي در کلاسهاي سطح بالاتر يوگا شرکت کنيد، در اين صورت برنامه Simply Yoga يکي از بهترين اپليکيشنهاي معرفي شده براي ورزش يوگا خواهد بود تا مشکلات شما را به سرعت حل کند. اين اپليکيشن يوگا يک برنامه آموزشي است که ويدئوهاي تمريني 20،40 و 60 دقيقهاي را در اختيار مخاطبان خود قرار ميدهد، بنابراين شما ميتوانيد از آن براي افزايش سطح مهارت خود در يوگا استفاده کنيد و به هر اندازه که تخصص شما بيشتر ميشود، مدت زمان ورزش را هم ميتوانيد افزايش دهيد.

برای 20 دقیقه تا 1 ساعت می‌توانید با اپلیکیشن Simply Yoga، تمرین کنید. در این برنامه، 30 برنامه تمرینی یوگا مناسب فضای خانه قرار داده شده است. برنامه‌های تمرینیSimply Yoga برای تمرینات انفرادی مناسب هستند و برنامه‌های آن، رایگان (بهترین اپلیکیشن آموزش یوگا رایگان) است.

استفاده از اين اپليکيشن براي خانمها و آقايان ايدهآل بوده و هر فيلم آموزشي آن نشان ميدهد که چگونه ميتوان به صورت مؤثر تمرينات يوگا را در خانه انجام داد.

اپلیکیشن یوگا حرفه ای

در خصوص نقاط قوت و ضعف اپليکيشن Simply Yoga ميتوان به موارد زير اشاره نمود:

  • اين برنامه توضيحات کاملاً واضح و شفافي را به کاربران ارائه ميدهد که فهم آن بسيار آسان است.
  • امکان ادغام اين نرمافزار با اپليکيشن سلامتي براي مخاطبان وجود دارد.
  • شما ميتوانيد با توجه به نياز خود، در اين برنامه يوگا، سه روتين از پيش تعيين شده را انتخاب نماييد.
  • بر اساس انتخاب شما بيش از 30 تمرين يوگا در اين اپليکيشن وجود دارد.
  • اما تنها نقطه منفي در اين برنامه گزينه هاي محدود يوگا بوده و ممکن است بعد از مدتي انجام تمرينات برايتان تکراري شود.

در انتهاي اين مطلب از زي يوگا، لازم به ذکر است که اگر به دنبال بهترين اپليکيشن يوگا در خانه رايگان هستيد تا ورزش يوگا را آموزش ببينيد، هر کدام از اپليکيشنهاي يوگا را که به شما معرفي کرديم، ميتواند شما را به اين هدف برساند؛ چراکه اين برنامه وضعيتهاي مختلف ورزش يوگا را به راحتي به شما آموزش مي دهند و شما را راهنمايي ميکنند تا بتوانيد بر اين حرکات مسلط شويد.

در خصوص معرفي بهترين اپليکيشنهاي آيفون، اگر شما هم برنامه هاي خوب و کاربردي ديگري را ميشناسيد که ميتوانند حرکات يوگا را به کاربران آموزش دهند، نام آنها را براي ما کامنت کنيد تا مخاطبان زي يوگا با اين نرمافزارها بيشتر آشنا شوند.

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد آرا: 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گفتگو در واتساپ
1
Scan the code
سلام👋
وقت بخیر
چطور می توانم کمک کنم؟