اگر قبلاً در این چالش ثبت‌نام کرده‌اید از اینجا وارد شوید و ادامه چالش را ببینید:

"سفر به دنیای یوگا"

چالش 4 روزه رایگان یوگا برای تحول شخصی

سلام، من زینب گودرزی هستم.

ازت میخوام در یک چالش ۴ روزه رایگان با من همراه باشی تا بهت نشون بدم چطور یوگا می‌تونه تغییرات مثبت و بی‌نظیری را که شاید فکرش رو هم نکنی در زندگیت ایجاد کنه!

به نظرم امروز 18 خرداد 1405 را به خاطر بسپار (در یک تقویم یا دفتر یادداشت کن)، این می‌تونه شروع یک تحول بزرگ در زندگیت باشه، اگر خودت هم این رو بخواهی!

رایگان ثبت‌نام کنید

"برای شروع شماره موبایل خود را وارد کنید"

191 پاسخ به “سفر به دنیای یوگا”

  1. دورود زینب جان من پنج سال یوگا کار کردم ولی بعد از کرونا نرفتم الان که با شما این ویدیو رو انجام دادم بسیار برام لذت بخش بود سپاس از شما

  2. مرسی زینب جان از خدا میخوام همیشه شاد و سلامت و پیروز و مانا و سربلند باشی عزیزم🥹😍

  3. عالی بود عالی واقعا با وجود بچه کوچیکم که نزاشت درست متمرکز بشم بعضی جاها اما واقعا عالی بود و واقعا جالب بود برام که کلی عرق کردم ☺️ واقعا ممنونم زینب عزیزم خیلی به من خوشگذشت❤️🌱

  4. من کلاس یوگا دو ماه رفته بودم ولی با شما یه جور دیگه تجربه کردم واقعا برام ارزشمند بود و بهم حال خوب و آرامش دادید و میخوام با شما یوگا رو ادامه بدم مرسی عزیزم 🙏🌹

  5. عالی بود زینب جان من مدتهاست میخام یوگا رو شروع کنم چندین ساله که فک میکنم واقعا بهش نیاز دارم امروز اولین جلسه رو شروع کردم و واقعا متحیر شدم از احساسی که به من داد
    من و دخترم با هم انجامش دادیم

  6. عالی بود زینب جون امیدوارم همیشه سالم و سلامت و چنین آرام و مهربان در پناه خداوند ب زندگی ادامه دهی

  7. ممنونم ، تلاشم بر این هست ک بتونم چالش رو ادامه بدم و یوگا رو جزوی از زندگی رومزه کنم🌺

  8. من قبلا یوگا رو یه مدت کوتاهی حضوری انجام دادم و بسیار بهره بردم.الان به دلیل مشغله کاری و زندگی فرصت شرکت در کلاس حضوری رو ندارم و امید دارم با یاری خدای مهربون و با انگیزه قوی به صورت مستمر ادامه بدم.ممنون از شما

    • سلام من یوکا خوشم آمد میخواهم شرکت کنم آنلاینی ومن دیسک کمر وسیاتیک وبه شد اعضایی هستم دارم

      • درود .امید که خوب باشید . لطفا از طریق سایت وارد زی یوگا شوید و دوره مناسب رو تهیه کنید وچنانچه مشکلی بود پیام بدین

  9. زینب جان
    از خدا براتون طول عمر همراه با سلامتی و دل خوش میخوام …. واقعا عالی بود بهتون تبریک میگم … امیوارم یوگا من رو انتخاب کنه و بتونم ادامه بدم

  10. زينب جون
    كلي ازتون ياد گرفتم
    برام انگيزه اي شد براي وروردم به دنياي يوگا ….
    اميدوارم بخدا كه يوگا من رو هم انتخاب كنه 🌸

  11. زینب جانم عالی بود،رفتم به حدود ده سال پیش موقعی که تو شهرستان مربیم بودی با اون صدای ارامش بخش و دلنشیت ممنونم ازت عزیزم و سپاس گذارم از خدا که دوباره تو رو سر راهم قرار داد، فقط نمی دونم چرا من موقع اسکن بدن دچار بیقراری پا بودم

  12. سلام زينب جان زيبا با صداي آرامشبخش
    ممنون كه داريد منو با يوگا آشنا ميكنيد🤍

  13. چقدر های بود وقتی مدیتیشن اسکن بدن انجام دادم کمر دردم آروم شد چقدر حس خوبی گرفتم سپاس وصدها سپاس

  14. خیلی صدای آرام ودلنشینی دارید از اینکه به من آرامشو هدیه دادین متشکرم

  15. چه آرامش بی نظیری دارین
    ممنونم از عشق آگاهی و نور آگاهی که در اختیار مخاطبان قرار میدهید

  16. سلام ،زینب جان من قبلا یوگا کار کردم چندین سال پیش ولی شما در کارتون خیلی حرفه ای هستید و اینکه ما را در این چالش مهمان کردید بسیار متشکرم همواره پر از نور باشید و آرامش🙏🥰✨️

  17. واااای چقدر لذت بردم..حال الانم وصف نشدنیه…عجیب ارومم و حس سبکی دارم ..مرسی ازت زینب جانم

  18. سلام بهترین، من ماه ششم بارداری ام، تمرینها عالی بود، حالم رو خوب کرد، چون قبل بارداری ورزش میکردم، خداروشکر راحت تونستم حرکتها رو انجام بدم🥰

  19. به یوگا علاقه خاصی دارم به دلیل اینکه انسان می‌تونه در این حالت تمرکز ذهنی پیداکنه

  20. درود،منم آن نیازمندی که به تو نیاز دارم…تویی آفتاب و چشمم به جمال توست روشن.سپاس.

  21. استاد گودرزی عزیز چقدر آرامش دارن تو صداشون… جلسه دوم به معنای واقعی حس خوبی رو بهم داد …

  22. امروز با شما در این چالش یوگا انجام دادم عجیب حالم خوبه جسم و روحم کاملا در آرامشه حتی با یک جلسه ممنونم که انقد مهربان و صبور این آرامش بهمون هدیه دادین
    این جلسه اولین باری بود که یوگا انجام دادم و حسم بهش خیلی خوبه
    ممنون میشم برای ثبت نام در دوره ی مبتدی راهنماییم کنید🌿🌼🌹

  23. درود بر شما تا چالش سوم رو همراه بودم ، ویدیو ها و آموزش عالی هستش خیلی خوشحالم که در این جالش شرکت کردم بی صبرانه منتظر چالش شماره ۴ هستم

  24. این صدای آرامش بخش حاصل یوگای عزیزهست که من به شدت انرژی میگیرم ازش…
    دمت گرم زینب جان😌

  25. درود خداوند بر شما ✨️
    میتونم بگم عالی بود.
    و میتونم بگم انجام یوگا با شما برام یه حس متفاوتی داشت.
    با اینکه قبلا یوگا کار کردم وتاحدودی آشنایی دارم اما با شما کارکردن خیلی برام لذت‌بخش بود.
    و باور دارم کسی که عاشق کارش باشه میتونه به نحو احسن اون کار رو ارائه بده.❤️😊
    بی‌نهایت سپاسگزارم🙏🏻💜✨️
    وعاشقتونم ❤️✨️

  26. خیلی خوشحالم که زندگی شما رو در مسیر من قرار داد دقیقا در شرایطی که به آرامش روحی شدیدا احتیاج داشتم🤍
    این اتفاق رو به عنوان یک نشانه و معجزه به فال نیک میگیرم✨
    ممنون از تمامی عوامل تیم زی یوگا و زینب جان پر مهر و عشق💖🌸

  27. عالییی بود چقدر آرامش و انرژی مثبت از صدا و نگاه و حرفهاتون بمن منتقل شد بهترین هستید

  28. درود بر شما بانوی نازنین بسیار عالی بود امیدوارم که با پشتکار بتونم یوگا رو شروع کنم و زندگیم تغییر بدم😘😘😘😘😘😘

  29. زینب عزیزم مثل همیشه عالی بود.. چقدر دلم برای حضورت و دیدارت از نزدیک تنگ شده… امروز باهات یوگا کردم و نمیدونی چقد از دلتنگی اشک ریختم.. یادآور روزهای خوش اصفهان دوستت دارم و مرسی برای همه چیز💜💜💜💜

  30. اولین بار بود یوگا انجام دادم تجربه خیلی جالبی بود برام ،حس خوبی ازتون گرفتم

  31. امیدوارم من که الان ۳۶ سالمه،تو ۳۳ سالگی دیسک کمر عمل کردم بتونم با یوگا به زندگی بدون درد برگردم🌹🌹🌹🌹

  32. از همين الان حس خوبي دارم
    مدتي بود كه دلم ميخواست يوگارو شروع كنم
    شركت كردن در اين چالش رو به فال نيك ميگيرم و اميدوارم كه بتونم به طور مستمر ادامه بدم و سبك زندگيم تغيير كنه🙏😍

  33. خیلی ممنون خانم گودرزی من را که شیفته یوگا کردید، فقط روز دوم را نمیتونم ببینم دو روز پیش روز اول را دیدم

    • خیلی خیلی عالی بود زینب عزیزم من ۴جلسه است کلاس یوگا میرم و واقعا انگیزه ام رو هزار برابر کردی برای ادامه یوگا ممنون

  34. خیلی خیلی ممنون زینب عزیز منم خیلی وقت بود میخواستم یوگا رو شروع کنم بلاخره خود یوگا اومد دنبالم😍😍🥹🙏

  35. سلام وقتتون بخیر فقط جلسه اول رو دیروز صبح دیدم جلسه دو امروز باز نمیشه و چیزی هم واسم واتساپ ارسال نشده تا حالا ممنونم راهنمایی کنید

  36. سلام زینب جان ممنون ازت با دیدن ویدیو اول کلی ازت انرژی و آرامش گرفتم 🤍🌱منتظر ویدیو دوم هستم با کلی هیجان 🤩😍

  37. سلام
    بسیار عالی و تشکر از راهنمایی تون که میتونه مشوق خیلی ها مثل من باشه. سپاسگزارم
    فایل اسکن بدن رو چگونه میتونم دریافت کنم؟

  38. بشدت هیجان ویدئو روز دوم رو داشتم اما متاسفانه باز نمیشه برام، ناراحتم😔 چرا؟؟؟؟ سرکارم؟؟؟؟

  39. از خیلی وقت پیش دنبال یوگا بودم،همیشه وقت نمیشد،انگاری خود یوگا هم میخاد که من برم دنبالش با چالش ۴روزه زینب عزیز🍀

  40. سلام زینب آرررروم و عزیزم🥰
    ویدئو روز اول رو دیدم، برای ویدئو روز دوم هیجان دارم چون گفتید لباس راحت بپوشید……🤍🙋‍♀️

  41. بسیار دلنشین بود☘️
    سپاس بابت تک تک زحمات و دوره های مفید و پر انرژی تون.
    سبز و پایدار باشین☘️🙏🏻

  42. با سلام و عرض ادب من یوگارو دوست دارم و مربیان شبیه شما رو هم بیشتر دوست دارم ک یوگارو ب شکل صحیح آموزش میدین….بسیار خوشحالم در کنارتون هستم😊🥰

  43. استاد بسیار عالی بود وبااینکه سیاتیک اذیتم میکرد ولی انجام دادم ولذت بردم

  44. سپاسگزارم که این دوره رو طراحی کردید امیدوارم که در روزهای آینده حرکات شروع بشن و فقط مصاحبه نباشه🙏

  45. چرا نمیتونم روز دوم رو ببینم من روز اول رو دیروز نگاه کردم و امروز تماس هم باهام برقرارشد برای روز دوم ولی پیامش نیومد

  46. معجزه ها گاه بی صدا و آرام و از جایی که فکر نمی کنیم به زندگی ما وارد می‌شوند امیدوارم معجزه یوگا را به زودی در زندگی ام تجربه کنم ممنونم از حضور سبزتون

  47. من قبلا یوگا را تجربه کردم و از سال ۹۷ دیگه کلاس نرفتم وقتی حرف دوستان را گوش میدادم لحظه هایی که در بدنم حاضر بودم دوباره تجربه کردم ممنونم برای این لحظه 😊

  48. من قبلا یوگا را تجربه کردم و از سال ۹۷ دیگه کلاس نرفتم وقتی حرف دوستان را گوش میدادم لحظه هایی که در بدنم حاضر بودم دوباره تجربه کردم ممنونم برای این لحظه

  49. از نظر من “یوگا ” معجزه ست . معجزه ای که هر کسی با اراده خودش و با راهنمایی یک یوگی آگاه و دانا میتونه در زندگی براش رقم بخوره .

  50. درود روز بخیر
    بسیار عالی بود ، سالهاست بصورت ناپیوسته یوگا کار میکنم. مربی های مختلفی داشتم ، بعضی ها واقعا حرفه ای بودن ، خوشحال که با شما آشنا شدم‌، بنظرم کارتون خوب و حرفه ای هست . سپاس

  51. خیلی خوشحالم از اینکه باهاتون آشنا شدم امیدوارم بتونم استفاده کنم و ادامه بدم

  52. سلام و خدا قوت به تیم زی یوگا💫
    شما بی نظیرید حتی از طریق استوری ها آرامش و حال خوب رو منتقل می کنید من چندساله ک دنبالتون می کنم اما نتونستم دوره رو تهیه کنم ،این دوره رایگان برای من نشونه ای بود که وقتشه شروع کنم …
    عاشقتونم زینب عزیزم🫀🕊️

  53. من امروز صبح ۱۵ خرداد این اتفاق قشنگ و به فال نیک میگیرم .زینب عزیز خیلی وقته پیج شمارو دنبال میکردد تا امروز از سمت شما نور و عشف رادریافت کردم سپاس مهربونم

  54. همیشه شرکت در کلاسهای یوگا من رو قلقلک میداد. امیدوارم ایندفعه با شرکت تو این چالش به نتیجه برسم.

  55. من هیچوقت کلاسی با شما نداشتم.ولی هروقت ویدیوتون رو توی اینستاگرام دیدم،ازتون یه انرژی خاص و آرومی گرفتم.

  56. علاقه به یوگا ندارم اما تو یک فضای مناسب وبا بیان زیبای شما شاید علاقه مند بشم

  57. راستش دیدگاه خاصی ندارم
    فقط معتقدم که خدا بهترین راه ها رو جلوی پام قرار می ده
    وشانس امشب زندگیم دیدن این استوری بود برای منی که هفته ای یکبار به گوشیم دست می زنم
    شاید با این شرایط روحی که الان دارم این اتفاق حالم و خوب کنه

  58. درود،خیلی خوبه که با کسانی که این راه رو پیمودن صحبت کردید،ممنونم ازتون🙏🏼🌼

  59. سپاس از شما بانو…. امروز ک منِ 30 ساله، از شدت دردهای بدنی و کمر و زانو به مرز افسردگی رسیدم، نور امیدی در دلم روشن شد. امیدوارم یوگای شما بتونه جسمم رو دوباره سرپا کنه و بهم امید بده…. نمیدونم من با این شرایط بدنیم میتونم یوگا کنم یا نه.

  60. الان دیروقت شب هست و من‌نمیتونم فعلا انجام بدم و نگرانم که گوشیمو خاموش کنم فردا چطور پیدا کنم لینک جلسه اول رو؟

  61. سلام خیلی ممنونم.خیلی ترغیب شدم بیشتر با یوگا و شما آشنا بشم.مخصوصا که هفته هاست شرایط روحی خوبی ندارم و از خونه بیرون نرفتم و با کسی در ارتباط نیستم.امشب و دیدن این ویدئو رو به فال نیک میگیرم و امیدوارم من رو از این حالت بد روحی نجات بده

  62. خیلی صحبت هاتون واقعی بود چون سه ساله یوگا کار می‌کنم زیر نظر مربی خصوصی واقعا منو تعریف کردید همون که اول راه بودید پایدار و مانا باشید همیشه🙏💕

  63. سلام و عرض ادب یوگا رو بعنوان بخشی از زندگی روزمره ک کم هزینه ترین و دردسترس ترین آن تنفس شکمی آگاهانه تا انجام آگاهانه آساناها و دیدن فواید بسیار آن در بدن فیزبکی و روحی و ذهنی ام پذیرفتم و از شناخت و انجام آن بسیار خرسندم😊🥰و خوشحالم از اینکه با شما آشنا شدم😊🥰مانا باشین و پیروز و شادمان

  64. به عنوان استارتر انگیزه رو برام بیشتر و ذهنمو کنجکاوتر کرد که چه مسیری پیش رو هست مخصوصا با جمله دوست عزیزمون که گفتند هر بار خواستم کنار بزارم انگار یوگا اومد دنبالم که من به همچنین راهی واقعا نیاز دارم ،سپاس🙏

    • سلام…
      واقعا خوشحالم ک قراره تجربه های فوق العاده ای رو با شما داشته باشم…
      ممنون از کار قشنگ و حسن نیتتون…

  65. سلام وقتتون بخیر، خوش حالم که در این چالش شرکت کردم و از این امروز میخواهم یوگا را زندگی کنم، زینب عزیزم که هستید ❤️

      • سلام بعنوان کسی ک چیزی از یوگا نمیدونه و میخواد تازه شروع کنه خوشم اومد.و امیدوارم باعث انقلابی در زندگیم بشه

  66. ممنونم بابت شروع این چالش
    امیدوارم بتونم یوگا رو به طور مرتب ادامه بدهم
    چون به صورت نامنظم همیشه شرکت کردم در کلاس یوگا
    ولی مستمر نه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گفتگو در واتساپ
1
Scan the code
سلام👋
وقت بخیر
چطور می توانم کمک کنم؟