انرژی درمانی ریکی چیست؟ (+ مضرات و فواید مدیتیشن ریکی)

انرژی درمانی ریکی چیست؟
4.1
(36)

شاید برایتان سوال پیش بیاید که مدیتیشن ریکی چیست که در ادامه به آن می پردازیم . انرژی درمانی جز آن دسته از علوم می‌باشد که تاکنون به طور دقیق رد یا تأیید نشده است.
روش‌های مختلفی برای انرژی درمانی وجود دارد که عبارت است از:

• انرژی درمانی با کمک صدا
• انرژی درمانی به کمک امواج الکترومغناطیس
• انرژی درمانی به کمک موسیقی
• انرژی درمانی به کمک لمس
• انرژی درمانی به کمک معنویات
• انرژی درمانی به کمک چاکرا‌ها
• انرژی درمانی به روش ریکی
• انرژی درمانی به روش پولاریتی

در ادامه مقاله قصد داریم که با انرژی درمانی به روش ریکی به طور کامل شما را آشنا کرده و به شما بگوییم که علم ریکی چیست و فواید و مضرات ریکی را به طور کامل برای شما توضیح دهیم پس در ادامه با ما همراه باشید:

مضرات ریکی چیست

ریکی چیست؟

در این مقاله می‌خواهیم در رابطه با داستان به وجود آمدن ریکی و آشنایی مردم با آن برای شما صحبت کنیم. در زندگی دکتر آسویی به این مسأله دست پیدا می‌کنیم که، ایشان زمانی متوجه انرژی ریکی شده‌اند که هفت سال در محله فقیر نشین در توکیو با آن مردم زندگی می‌کردند. مهمترین کار ایشان خدمت به تمامی مردم فقیر بود که در آنجا زندگی می‌کردند. بدین شکل که دکتر آسویی با افزایش اعتماد به نفس فقرا، به آن‌ها کمک کرد تا از گدایی دست بکشند و مشغول به کار شوند. پیشنهاد می شود مقاله انواع یوگا رو مطالعه کنید.

سؤال مهمی که، پیش می‌آید این است که اگر مهمترین کار ریکی و اعجاز آن را انرژی درمانی بدانیم، چگونه مردی که آن را به وجود آورده در سن ۶۳ سالگی بر اثر سکته قلبی جان خود را از دست می‌دهد؟ پس از سال‌ها تلاش و تحقیق دکتر اسویی به این نتیجه رسید که انرژی درمانی به تنهایی کافی نیست و وجود پنج اصل آن در کنار انرژی درمانی لازم است.  پیشنهاد می شود مقاله تست باز بودن چاکراهای بدن را مطالعه کنید.

علم ریکی چیست؟

در واقع ریکی از دو کلمه “ری”و “کی” ، به معنی انرژی هوشمند زندگی هست تشکیل شده. در واقع ما نمی‌توانیم ریکی را به عنوان رکن اصلی و انجام‌دهنده تمامی قسمت‌های زندگی بنامیم، بلکه ریکی بخشی از انرژی حیات است که، در درون مخلوقات وجود دارد و به صورت تنها و پنهان است. نکته قابل توجه این انرژی این است که سوء استفاده از آن امکان‌پذیر نیست و تمامی استفاده‌کنندگان از این انرژی فقط می‌توانند نیت کنندو ابتدا به کانال این انرژی هوشمند پیدا کرده و سپس بتوانند از آن استفاده کنند. انرژی درمانی ریکی دادنی نیست، بلکه گرفتنی است. شما باید به عنوان فرد گیرنده ظرفیت گرفتن این انرژی را داشته باشید.پیشنهاد می شود مقاله چاکرا درمانی را مطالعه کنید.

می‌توانیم بگوییم که انرژی ریکی با هیچ یک از موجودات ارگانیک و غیر ارگانیک ارتباط موضوعی ندارد. بهترین روش‌ها این است که زمانی که می‌خواهیم انرژی ریکی را به کسی دیگری بدهیم خودمان در کنار ایستاده تا از اتفاقات شگفت‌انگیزی که دربین فرد گیرنده و شما در جریان است سیراب بشوید.

به عبارت دیگر می‌توانیم بگوییم که ریکی جزئی از مخلوقات جاندار و بیجان است و در میان شلوغی‌های ذهن بشر و همچنین موجودات زنده در طول سالیان سال به فراموشی سپرده شده است. در واقع ریکی جز معدود از سیستم‌های کار با انرژی می‌باشد که با خواندن و همچنین دانستن قوانین آن امکان استفاده از آن برای بشر فراهم نمی‌شود. پیشنهاد می شود مقاله حالت آلفا را مطالعه کنید.

مدیتیشن ریکی چیست

مزایای انرژی درمانی به روش ریکی

در ادامه می‌خواهیم شما را با مزایا انرژی درمانی به روش ریکی آشنا کنیم:

از آنجا که از انرژی درمانی ریکی در خدمات پزشکی می‌توان بهره گرفت مزایای زیادی برای استفاده‌کنندگان دارد که ما می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • هارمونی و تعادل را ارتقا می‌ دهد.

در واقع انرژی درمانی ریکی یک رویکرد غیر تهاجمی برای انتقال انرژی از فردی به فرد دیگر می‌باشد و می‌تواند سبب ارتقاء سلامت عمومی فرد شود.

  • آرامش بخش است و تنش را از بدن خارج می‌ کند.

این نوع انرژی درمانی سبب ایجاد آرامش کامل برای فرد استفاده‌کننده می‌باشد‌.

  • سبب از بین رفتن بلوک‌ های انرژی می‌ شود و می‌ تواند ذهن بدن و روح را متعادل کند.

انرژی درمانی ریکی سبب می‌شود که، فرد استرس کمتری را احساس کند و در نتیجه سبب تقویت یادگیری و حافظه فرد می‌شود.

  • به خواب بهتر کمک می‌ کند.

از انجایی که این نوع انرژی درمانی سبب ایجاد آرامش فوق‌العاده‌ای در فرد گیرنده می‌شود می‌تواند به بدن ما کمک کند تا شفاف‌تر فکر کنیم و در نتیجه خواب بهتری را تجربه کند.

مضرات انرژی درمانی به روش ریکی

اگر بخواهیم از مضرات ریکی برای شما مواردی را نام ببریم می‌توانیم اشاره کنیم که از آنجایی که، دارای زمینه‌های انرژی هست اگر این منبع انرژی مختل شود، سبب مشکلاتی در سلامتی فرد می‌شود و همچنین سبب می‌شود که فرد از نظر جسمی روحی عاطفی و معنوی مشکلاتی را پیدا کند.

  • ناراحتی در طول یک جلسه

برخی از افراد در طول انرژی درمانی ریکی زمانی که در یک میز ماساژ دراز کشیده‌اند احساس ناخوشایندی داشته باشند و همین ممکن است منجر به اضطراب، حملات هراس، ناتوانی، شود.

  • کاهش سطح اکسیژن

تحت یک آزمایش بالینی که در سال ۲۰۱۳ بر روی کودکانی که تحت انرژی درمانی قرار گرفتند مشاهده شد که یک کودک سطح اکسیژن خون پایین را تجربه کرد اما تصور می‌شد که این تنها یک اثر پلاسبوی منفی می‌باشد و عوارض جانبی مشابهی در سایر آزمایشات برای این افراد گزارش نشده است.

  • افزایش خستگی

بیشتر افراد پس از یک جلسه امتحان انرژی درمانی احساس آرامش می‌کنند اما ممکن است گاهی اوقات خستگی غیر معمولی را تجربه کنند. اما این بدین معناست که بدن شما در در حال واکنش به درمان است و پس از مدتی به بهبود می‌رسد این خستگی ممکن است با برخی از عوارض جانبی دیگر مانند عوامل زیر همراه باشد:

  • سردرد
  • معده درد
  • ضعف

مضرات ریکی

کلام آخر

قطعاً استفاده از مدیتیشن ریکی در طول زندگی می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد و قطعاً انرژی درمانی ریکی به تمامی افراد کمک می‌کند تا زندگی با کیفیت بهتر داشته باشند. انرژی ریکی، بسیار قدرتمند و در عین حل کمک‌کننده است. ما در این مقاله سعی کردیم بات جواب به سؤالات علم ریکی چیست؟ و…. این مفهوم رابرای شما بیش از پیش ملموس‌تر و کارآمد‌تر کنیم.

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 36

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گفتگو در واتساپ
1
Scan the code
سلام👋
وقت بخیر
چطور می توانم کمک کنم؟